Tüketici Hakları Derneği Zonguldak Şube Başkanı Ali Topaloğlu Türkiye’nin zincir marketlerinden biri olan A101 mağazasının müşteri hizmetlerinin tüketicinin haklarını korumadığını ve çözüm odaklı olmadıklarını söyleyerek vatandaşların mağduriyetlerini dile getiren bir açıklamada bulundu.
Topaloğlu tüketici haklarının korunması adına yaptığı açıklamasında şu ifadelere yer verdi;
“Binlerce mağazası bulunan A101 ne yazık ki Tüketici sorunlarını çözme konusunda duyarlı davranmıyor. Müşteri hizmetleri çözüm odaklı davranmıyor.
İlgili firma ne yazık ki Tüketici Hakem Heyeti Kararlarını yerine getirmiyor.
Örneğin bir Tüketicimiz Zonguldak’ta faaliyet gösteren bir A101 Mağazasından ürün almış, ürün arızalı çıkmış, vatandaş mağazaya başvurmuş mağaza sorunu çözmemiş. Vatandaş haklı olarak Tüketici Hakem Heyetine başvurmuş haklı bulunmuş. Aylardır ülke çapında hizmet veren mağaza daha sorunu çözmemiş. Sürekli vatandaş oyalanıp durmuş. Bizler Dernek olarak İlgili kuruma mail attık ona bile cevap verme zahmetinde bulunulmadı.
A101 Mağazalarını Tüketici memnuniyetini öne çıkarmaya sorunları çözmeye çağırıyoruz.
Bu konuda vatandaşların duyarlı olmasını, Tüketicilerin alışveriş yaparken dikkatli davranmasını talep ediyoruz.”